Het omruilen van defecte artikelen (DOA's) is in principe altijd gratis. Wij sturen het vervangende artikel nadat we van jouw het defecte artikel hebben ontvangen.
Lees hier alles over de procedure, of log hier in op je dashboard om een omruilactie op te starten. regelen!
Product experts
Als er sprake is van een defect of retour, schakelen we vrijwel altijd de leverancier in. Zo krijg je snellere en betere service. In het geval van een defect kan deze leverancier soms al vervangende onderdelen of complete producten vooruit sturen!
Eerst twee checks voor je iets terugstuurt.
- Check 1. Ga na of het artikel defect is vanwege een ehh, een defect of omdat het gewoon stuk is gegaan door gebruik. Want dat onderzoeken we als eerste als het pakket bij ons terug is gekomen. Bij kapot door gebruik geldt de garantie niet.
- Check 2. Is er al wat over je defect beschreven op deze servicepagina's? Soms is het geen defect maar een feature.
Omdat we een dealsite zijn, kan dus zijn dat iets stuk is gegaan en we geen vervangend artikel hebben. In zo'n geval komen we er vast wel uit.
let op: Stuur nooit zomaar iets terug. Onbekende pakketten accepteren we niet en sturen we of terug of worden ongeopend weggegooid.
Stuur ook NOOIT apparaten met lekkende accu's terug, geen enkele vervoerder accepteert dit. Mail onze klantenservice en dan vinden we wel een oplossing.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.